Job 6 van 9


Report this listing

Solliciteren



Bediende HR / L&D


Functie

Je maakt in samenspraak met L&D specialisten training programma's aan in het leerportaal. Dit betreft opleidingen voor chauffeurs (Code 95 en rij-opleidingen), veiligheidsopleidingen zoals VCA en diverse andere opleidingen op vaktechniek, leiderschap en communicatie.
Je plant de sessies voor deze programma's, waar nodig in afstemming met interne trainers of externe leveranciers. Je zorgt ervoor dat trainingslocaties gereserveerd zijn waar nodig. Kortom, je verzorgt alle ondersteunende en administratieve werkzaamheden die nodig zijn om ervoor te zorgen dat collega's zich kunnen inschrijven voor diverse trainingen.
Je verwerkt inschrijvingen, presentielijsten en certificaten van interne opleidingen. Waar nodig assisteer je bij het inschrijven van collega's op opleidingen bij externe leveranciers.
Je publiceert aangeleverde online trainingen in het leerportaal en wijst deze toe aan de juiste medewerkers. Kortom je doet wat nodig is om ervoor te zorgen dat collega's deze online trainingen kunnen volgen, en je rapporteert over de voortgang.
Je verwerkt alle mutaties en registraties die noodzakelijk zijn voor het subsidie traject in België en/of Nederland.
Je verzorgt en administreert alle voorkomende correspondentie gericht op het L&D proces en stelt standaard documenten op.
Je draagt zorg voor de volledigheid van de opleidingscatalogus in het leerportaal, houdt de data actueel en geeft relevante mutaties door aan relevante partijen.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, leidinggevenden en HR collega's met vragen over registraties van (aflopende) trainingscertificaten, en de planning en organisatie van trainingen.
Je draagt bij aan de optimalisatie van de ondersteunende werkprocessen binnen de Academy

Jouw profiel

MO/Bachelor werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding in de richting van HR. Minimaal enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
Ervaring met leerportalen (zoals Talentsoft) HR systemen (zoals Workday) en Excel
Bovenal ben je een positieve persoonlijkheid die zin heeft om te werken in een dynamische, veranderende organisatie met een sterke purpose. Je kunt wel tegen een beetje chaos en schept er plezier in om hier orde in aan te brengen.
Samen de schouders eronder zetten om een mooie klus te klaren!
Je hebt kennis van en ervaring met de toepassing van de Belgische wet- en regelgeving op het vlak van HR en Learning & Development. De werkwijzen van de Belgische uitvoeringsorganisaties ten aanzien van subsidies zijn jou welbekend.
Je bent contactvaardig en klantvriendelijk. Kandidaten die ervaring hebben met telefonische servicediensten hebben een plus.
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels en hebt een goede basisniveau Frans. Kandidaten die vlot Frans spreken hebben een plus.
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

De werkplek is in Lommel (België) met regelmatige teammeetings in Eindhoven (gemiddeld 1 keer om de 2 weken).
Dit is een langdurige tijdelijke opdracht tot 31/07/24.

Een uitdagende functie in een zeer boeiende en bewegende omgeving!
Verloning volgens jouw kennis en ervaring.

Voltijds maar 80% tewerkstelling is bespreekbaar.

Hoe solliciteren?
Solliciteren kan via de sollicitatieknop of via:
09 276 32 90
expertcentre.850@adecco.be

Na het ontvangen van jouw sollicitatie bellen we jou binnen de 48u even op. We overlopen samen jouw cv en de jobinhoud, waarna we bij een positieve evaluatie langs beide kanten een videocall inplannen.

Solliciteren

850 EC ON SITE
+32 (0)9 276 32 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht